Avatar billede Julle Praktikant
02. marts 2024 - 19:39 Der er 8 kommentarer

Hvilket usb stik skal jeg bruge?

Hej jeg ved ikke hvilket usb stik jeg skal bruge hvis jeg skal obevare billeder og google docs filer på jeg har aldrig brugt et usb stik.
Avatar billede puren Ekspert
02. marts 2024 - 21:17 #1
Du kunne jo lade det ligge hos Google
Avatar billede valby Ekspert
02. marts 2024 - 21:37 #2
Du kan bruge alle almindelige USB, men det kan ikke betale sig. Jeg vil istedet foreslå dig, at købe en ekstern Harddisk. Feks. denne, så har du en hel TB.
https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/lagring/ekstern-ssd/samsung-t7-ekstern-ssd-1-tb-gra/184137?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI796I4bXWhAMVIQCiAx2eqAgqEAQYAiABEgK3ovD_BwE De fås også større.
Avatar billede Julle Praktikant
02. marts 2024 - 21:44 #3
Jeg vil bruge et USB stik fordi jeg ikke har mere lagerings plads tilbage på min google konto og så skal jeg bare obevarer et par filer.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2024 - 22:06 #4
her er der plads til en hel del filer https://www.proshop.dk/USB-Stick/SanDisk-Ultra-128GB-USB-Stick/2467440
hvis du køber nogle stykker, så kan du med lidt systematik have fx emneopdelt eller billeder på en, video på anden og dok på en tredie.
Avatar billede puren Ekspert
02. marts 2024 - 22:18 #6
som jeg husker det koster 100GB plads extra plads ved google 100 kr pr år
Avatar billede Uvanga Ekspert
02. marts 2024 - 23:58 #7
Husk at formattere USB til NTFS.
USB kommer standard formatteret FAT32, og det tillader max filer på 4GB.
Avatar billede kurt54 Ekspert
03. marts 2024 - 00:47 #8
Er din komputer en MAC er exFAT formatering at foretrække også udmærket på nyere Windows.