Avatar billede henlot Juniormester
22. august 2023 - 13:20 Der er 1 kommentar

Fjerne google drev fra C.drev uden at miste filer

Hej. Jeg mangler plads på mit C:-drev og tænker der er 2 muligheder for at skabe plads:
1. Fjerne mit Google drev på C:drevet UDEN at slette filerne samtidig på Google Drev. Jeg må så efterfølgende koble mig op direkte på Google drev, når jeg skal have fat en filer. Hvordan gør jeg det?

2. Min PC har et C: drev med plads til 104 gb (og er opbrugt) og et D.drev med plads til 1 TB (50 % opbrugt). Kan jeg eventuelt flytte lagring fra Google drev over på D: drevet og i givet fald hvordan gør jeg det?

mvh

Henrik
Avatar billede supportsiden Professor
22. august 2023 - 20:12 #1