Avatar billede jamastgrand Novice
08. juli 2016 - 17:13 Der er 4 kommentarer

Chrome Cast til analogt TV

Har købt en chromecast som jeg har tilsluttet mit analoge tv i DVI udgangen.
DVI stikket er adaptet til hdmi.

Jeg får dog intet billede på min tvskærm når jeg streamer, så jeg tænker det er fordi mit tv er analogt.

Skal vel have en box imellem tvét og chromecast.

Hvad er nemmest og billigst
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. juli 2016 - 17:28 #1
Umiddelbart ville jeg forvente at det spiller med en converter fra HDMI til DVI. Får du "pausebillede" på skærmen? Kan du se din ChromeCast i Chrome?
Avatar billede jamastgrand Novice
08. juli 2016 - 18:27 #2
Jeg kan Ikke se "pauseskærmen" på tv'et kun på telefonen i min app
Det eneste jeg kan se på tv'et er når jeg tænder Chrome cast og logoet der starter op. Ellers sort skærm
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. juli 2016 - 16:12 #3
Det tyder jo på, at du i hvert fald har billede på via dit DVI-input.
Er din ChromeCast 1. eller 2. generation?
Avatar billede jamastgrand Novice
10. juli 2016 - 16:26 #4
Det er 2 generation