Avatar billede Dam Praktikant
30. juli 2016 - 14:53 Der er 5 kommentarer

Hjælp

Hej alle,

jeg har lave et skema over alle ugedage med to felter under hver dag, hvor jeg kan indtaste hvornår jeg er mødt på arbejde og hvornår jeg stopper med arbejde for en dag (skema 1). ved siden af det skema har lavet endnu et skema som tager udgangspunkt i skema 1 som beregner hvor mange timer jeg har haft i alt og som også viser hvor mange timer jeg har arbejdet mere eller mindre en 37 timer (skema 2) og det virker fint.

spørgsmål..
kan man kopiere skema 1 altså det med ugedagene, lad os bare sige 4 gange så jeg har en måned, kopiere det på en måde så skema 2 også henter oplysninger fra de nye skemaer (1). så jeg har 4 stk. af skema 1, og kun et skema 2??

ps. hvorfor kan man ikke tilføje billed, ville gøre det lidt nemmere at forklare?

håber der er nogle der kan hjælpe :)

mvh. Dam.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2016 - 16:04 #1
hvis du gemmer billedet på onedrive/dropbox/google drev/icloud (hvad du nu bruger), så er det typisk bare at højreklikke på filen og vælge deling - du får så et link (så andre kun kna se den specifikke fil, og intet andet), og det link sætter du ind herinde.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2016 - 17:02 #3
det link virker ikke - det skal se ud som fx https://1drv.ms/i/s!AtYW8meUDUu_h6smJclKvOaMVlLzcg
dvs højreklik på onedrive-ikon i systembakken og vælg 'vis online' så starter din browser, og du er på onedrive.live.com
find billedet der, og højreklik på det, og vælg 'del' - der kommer et lille billede med muligheder, den øverste har et link/kæde symbol, og en 'kopier' knap. Klik på kopier, og sæt link ind her med Ctrl+V
Avatar billede Dam Praktikant
30. juli 2016 - 17:20 #4
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
30. juli 2016 - 19:46 #5