Avatar billede frem-ad Professor
19. august 2016 - 19:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Win. stifinder fjern mappe i hurtig start

Hej
Win. stifinder til venstre ¨Denne pc¨ og ¨hurtig adgang¨ der er en mappe jeg selv har tilføjet på et tidspunk, nu skal jeg fjerne den og hvordan fjerner jeg den fra hurtig start, den skal blive på pc, men ikke hurtig start strippen
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2016 - 19:39 #1
Til højre for stifinder træet kan do også se dem hyøjreklik og tryk på fjern fra hurtig start
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2016 - 20:07 #2
Avatar billede frem-ad Professor
19. august 2016 - 20:58 #3
Jeg takker og bukker