Avatar billede peternoltus Novice
22. august 2016 - 18:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

logitech bluetooth problem

har en logitech BTmus og reciver m 325 ,når jeg vil tilslutte med logitech re-connect skriver programmet indsæt nodtager "det kan tage et par minutter" men intet sker,så lånte jeg en logitech m 705 og den kørte uden connect programmet,starter jeg programmet igen og prøver jeg med m705 modtageren sker der heller intet ,m325 reciveren kan ses i enheder og printer.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2016 - 18:48 #1
Har du installeret SetPoint driveren og aktiveret musen med Unifyring?
Avatar billede peternoltus Novice
23. august 2016 - 07:57 #2
Ja,men modtageren er non unifying,problemet er løst,i setpoint mappen fandt jeg bt connection wizard brugte det  og alt kører.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2016 - 08:27 #3
Ja det er vel som jeg skrev. Du har i SetPoint åbnet Unifying og brugt sluk og tænd enheden til at connecte.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. august 2016 - 13:14 #4
Jeg er ikke sikker på at Bluetooth enheder fungerer med "unifying" systemet - det er kun logitechs almindelige radioenheder... - så som peternoltus skriver, har han selv løst problemet med bluetooth connection wizard.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2016 - 13:35 #5
Jeg har 2 Bluetooht Ligitech mus  M560 + tastatur, samt 1 Bluetooth Logitech Anywhere Mix mus. Det hele kører fint med SetPoint og unifyring.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. august 2016 - 14:04 #6
Det er fint du har det hele til at virke... - men din bluetooth mus kører nok ikke via unifying software... https://en.wikipedia.org/wiki/Logitech_Unifying_receiver
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2016 - 14:38 #7
Jo det er netop en sådan enhed jeg kører med.
Man downloader SetPoint og går ind i Unifying. Så får man besked på, at slukke og tænde den enhed man vil tilslutte. Og man kan så tilslutte flere efterfølgende.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. august 2016 - 14:59 #8
Ja, men med mindre der er kommet spritny Bluetooth recievere, gælder det altså kun dine Unifying modtagere. Som der står på linket jeg lagde, er Unifying (ved artiklens sidste redigering) IKKE kompatibel med Bluetooth.
Setpoint er OGSÅ kompatibel med Bluetooth enheder - bare ikke gennem unifying.
Men det kan da godt ske vi ikke bliver enige...
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2016 - 15:25 #9
Vi kan ikke blive uenige, for jeg er desorienteret-)
Jeg ved ikke om det er radiosigneler, men det hedder Unifyring.
http://billedeupload.dk/?v=lKeGd.jpg
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. august 2016 - 15:58 #10
:-)

Unifying er den Logitech software-teknik der gør, at man kan køre flere enheder ind på samme receiverenhed. D.v.s. at selv om du har både mus og tastetur, der er leveret med hver sin modtager, kan du om-programmere den ene enhed, til at benytte den anden enheds (unifying) modtager. Har du to forskellige mus, og evt. et ekstra tastetur (eks. nummerisk tastetur), der også understøtter unifying, vil disse, i alt op til 6 enheder, også kunne forbindes til én enhed - og dermed slipper du for at fylde dine USB porte op med en masse enheder.
Dét er det eneste Unifying betyder/står for

Så du kan i princippet hurtigt teste, om din bluetooth mus kører via "Unifying" - nemlig ved at fjerne alle receivere undtagen én eneste (det har du sikkert i forvejen).
Når alle enheder så stadig virker, så prøv du at gå i enhedshåndteringen, og slå enheden "Bluetooth" fra... - hvis din bluetooth mus så fortsat virker, SÅ tror jeg på at den er unifying kompatibel :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2016 - 17:59 #11
Ok du ved langt mere end jeg, og det har jeg det fint med.
Jeg vil derfor afstå fra de forskellige test :-)