Avatar billede madsovergaard15 Praktikant
25. august 2016 - 20:08 Der er 1 kommentar

Acer Aspire VS. Lenovo Ideapad?

Hej Allesammen.
Jeg har længe kigget efter en ny god pc, mest til arbejde og en lille smulle gaming. Faldt over Lenovo's Ideapad 300 og har længe gået og tænkt at jeg ville købe den. Men så fandt jeg lige her for nyligt Acer Aspire E5. Har fået fortalt den er rigtig god og ved ikke så meget om specs, så hvis der er nogen der kan komme med en idé om hvad der ville være bedst at købe, ville det være dejligt. :))
Mvh. Mads

Lenovo Ideapad 300: https://www.komplett.dk/product/896647/pcer/pc-baerbar/alle-baerbare/lenovo-ideapad-300-156-hd?gclid=Cj0KEQjw_9-9BRCqpZeZhLeOg68BEiQAOviWAksnNOozIMaXgOhJC8_MkvWVkhjWkTeTwNzFqj7rRcgaAqBa8P8HAQ&gclsrc=aw.ds#productinfo

Acer Aspire E5:http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMVMED082/acer-aspire-e5-15-6?scid=EXT_SEM_GPLA&gclid=Cj0KEQjw_9-9BRCqpZeZhLeOg68BEiQAOviWAkwXGnnygUtKWctNhGTOhiKRqmaVFUNQZ6RMcM1ek2gaAg6P8P8HAQ&gclsrc=aw.ds#tab-more-info
Avatar billede Slater Ekspert
25. august 2016 - 20:26 #1
Lenovoen er uden tvivl den bedre af de to. Dog har de begge traditionel harddisk. Med mindre du virkelig har brug for meget plads, og ikke kan finde en med hybrid, så ville jeg aldrig købe en bærbar med harddisk i dag. SSD behøver ikke være dyrere, hvis du accepterer mindre plads.

Og når du siger "gaming", hvad mener du så? For hvis vi snakker "rigtige", nyere 3D-spil, så vil ingen af dem kunne køre det. Deres grafikkort er kun lige nok til at se video og spille facebook-spil og den slags.