Avatar billede Kira Gulløve Mester
05. september 2016 - 17:46 Der er 2 kommentarer

Hjælp til "celler"

Hej med jer. Har lige brug for et råd til word og "celler".
Skal have overblik og arbejdes plan med tre forskellige typer af vagter, og til alle ugens dage?

Nogle der kan lave en uførlig beskrivelse til hvordan jeg skal gribe det an? Er ikke så skarp på word og arbejde med at lave de "firkanter" .
Avatar billede ebea Ekspert
05. september 2016 - 18:27 #1
Jeg ved ikke om det er Word, eller Excel du kommer længst med, til at lave vagtskema.
Men i Word, kan du vælge "Indsæt" i menulinjen, og derefter vælge "Tabeller". Der kan du så vælge med din mus, hvor mange i højde og bredde du vil have af celler.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2016 - 07:26 #2
Jeg vil også synes, at det er nemmere at arbejde i Excel, og evt. importere (eller endda kæde) Excel-filen - hvis det også skal være i Word (jeg forestiller mig, at det er en del af et større dokument med nogen forklaringer og/eller noget andet)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester