Avatar billede absalon Praktikant
23. februar 2024 - 00:07 Der er 3 kommentarer

Microsoft Word

Jeg har lavet et dokument på 262 sider med 33 linjer på hver side, når jeg konverterer til PDF indeholder dokumentet nu 35 linjer, det betyder at alt hvad jeg har skrevet inkl. billeder rykker sig ned igennem hele dokumentet, og dermed ødelægger hele opstillingen. what to do ?
med venligste hilsener
Tonny Pape
Avatar billede poko1 Ekspert
23. februar 2024 - 07:58 #1
Hvad sker der hvis du ændrer på skriftstørrelsen?
Eller måske ændrer på top og bund margen?
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. februar 2024 - 08:36 #2
Du skriver konverterer - er det word gem som PDF ? Men der findes et antal "print til pdf" apps som du kunne prøve.

Eller prøv at installere Libre office og lad det åbne word filen og lad det gemme som PDF.

Hvilken WORD version ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
25. februar 2024 - 12:28 #3
Lige netop i dag er der en gratis pdf konverter på giveawayoftheday programmet skal installeres i dag eller inden 09:00 i morgen for at være gratis.

https://www.giveawayoftheday.com/coolmuster-word-to-pdf-converter-2-6-9-2/