Avatar billede Nysum Praktikant
24. april 2024 - 18:28 Der er 1 kommentar

Spalter

Hej -
Jeg har brug for hjælp til, hvorfor jeg i programmet word i min OfficePakke, ikke kan få lov til at skrive to bogstaver ved siden af hinanden.
Der er tale om, at jeg er ved at oprette et index med alfabet fra a-å, men f.eks. skal P og Q stå i den samme celle, men den flytter hele tiden Q'et ned under P'et og udvider derved højden på spalten, som skal være den samme, for at der er plads til hele alfabetet.
Det hjælper ikke, at jeg gør hverken spaltebredden bredere eller skriver bogstaverne med mindre skifttype.
Jeg fik ny PC og ny Office-købe-pakke lige før jul, men smartere synes jeg nu ikke det er blevet.
Avatar billede kurtba Ekspert
24. april 2024 - 22:37 #1
Det vil nok hjælpe, hvis du vil uploade den fil du arbejder med, så vil det være nemmere at se, hvad det er du har lavet og hvordan.
Du skriver om celler - har du lavet en tabel?
Så skriver du om højden på en spalte? Er det cellen du nu kalder en spalte?
Men venligst upload et eksempel, så der kan analyseres på fakta, og ikke hvad man måske kan forestille sig - og gerne med en nærmere beskrivelse af, hvorledes du er kommet frem til dine celler og spalter.