Avatar billede Simon Buch Praktikant
17. oktober 2016 - 14:57 Der er 5 kommentarer

Jeg kan ikke åbne et dokument som er meget vigtigt

Hej alle.

Jeg havde strømafbrydelse her forleden. min computer gik død, men ekstra harddisken klarede den, med et meget vigtigt word dokument, men jeg kan ikke åbne den, for hver gang jeg prøver at åbne det, står der

"Det drev eller den netværksforbindelse, som genvejen 'Curriculum vitae.ink' refererer til, er ikke tilgængelig. Kontroller, at disken er sagt rigtigt i, eller at netværksressourcen er tilgængelig, og prøv igen"

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.
Internettet virker fint og stikket sidder rigtigt i.

Der er et andet word dokument som jeg sagtens kan åbne, men der står også hvilken type det er. men under det word dokument jeg virkelig skal bruge står der bare "genvej"

jeg vil virkelig være glad hvis var nogle venlige sjæle der kunne hjælpe mig.

Venlig hilsen Simon
Avatar billede ebea Ekspert
17. oktober 2016 - 15:16 #1
Som du selv skriver, så er det et link som du refererer til, og som fandtes i din mappe "user" og så din egen profil. Den er formentlig væk nu, og derfor virker genvejen ikke.
Men dokumentet skulle jo stadig findes (hvis det er på din nuværende disk).
Søg på dokumentnavn, eller del af det, på din aktive Disk, og se om ikke det dukker op. Og kan du ikke huske navnet, så søg på *.doc eller *.docx
Avatar billede Simon Buch Praktikant
17. oktober 2016 - 15:19 #2
Har fundet det rigtige dokument nu, men nu står der "dokumentet kan ikke åbnes. brugeren har ikke tilstrækkelige adgangsrettigheder."

Hvad gør jeg så nu?
Avatar billede Simon Buch Praktikant
17. oktober 2016 - 15:23 #3
Det er lige meget, har fundet ud af det :)
Avatar billede supertekst Ekspert
17. oktober 2016 - 15:29 #4
Er det noget andre kunne have glæde af?
Avatar billede poko1 Ekspert
17. oktober 2016 - 15:44 #5
dokumentet kan ikke åbnes. brugeren har ikke tilstrækkelige adgangsrettigheder
Når jeg en sjælden gang får denne melding trykker jeg ok og venter så kører der en grøn streg øverste linje i  Stifinder og når den er færdig kan jeg lukke dokumentet op