Avatar billede hans01 Forsker
16. november 2016 - 07:04 Der er 4 kommentarer

en underlig streg som jeg ikke kan fjerne

På min side http://www.lykkesholmosted.dk/kontakt-jeppes-jordbaer.html

fremkommer en underlig streg igennem google map, er det nogen der ved hvorfra den er opstået, og hvordan får jeg den væk?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. november 2016 - 07:47 #1
Den hurtige løsning er at rette height til 0px:

.payoff1 h1:before, h1:after {
    position: absolute;
    top: 51%;
    overflow: hidden;
    width: 50%;
    height: 1px;
    content: '\a0';
    background-color: #999;
}
Avatar billede udige Novice
16. november 2016 - 08:19 #2
Hej,
sådan en streg har jeg også kæmpet med igennem nogen tid, dvs. at jeg faktisk lærte at ignorere den - og det lader til at den forsvinder/skrumper ind over tid. Min streg kom i forbindelse med at jeg ændrede nogle ruter i ét væk. Det var som om at Maps ikke kunne følge med til det.
Avatar billede hans01 Forsker
16. november 2016 - 10:28 #3
Jeps den fjernede stregen, problemet er og at den fjernede alle de andre streger tilhøjre for min H1 tag tillige.. det var ikke meningen.. er der en måde hvor dette kan undgåes?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. november 2016 - 16:15 #4
Jeg ved ikke om det er noget med din navngivning af div payoff:

Du bruger 'payoff1' i din css, men uden et tallet i din HTML:

  <div class="clearfix"></div>
  <div class="payoff">
    <h1>Kontakt jeppes jordbær</h1>
    <h5>Her finder du os!</h5>
  </div>
  <!--end payoff1-->