Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
17. november 2016 - 00:32 Der er 8 kommentarer

Printer virker ikke

Jeg har installeret en HP printer deskjet 3630 men jeg kan ikke printe fra den på min iPad . Nogle forslag hvordan jeg kan få det til at fungere?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2016 - 01:05 #1
Med iPad ved jeg ikke, men på en PC skal man først installere driveren og derefter printeren.
Avatar billede hjolsen Ekspert
17. november 2016 - 05:41 #2
Avatar billede Rune1983 Ekspert
17. november 2016 - 08:06 #3
Hvis din printer er sat til samme netværk som din ipad. Så burde din ipad kunne finde din printer under udskriv, da din printer understøtter air print.
Printeren SKAL være tændt imens.
Avatar billede INK Ekspert
17. november 2016 - 11:42 #4
Som #3 skriver virker det når begge enheder er tilsluttet samme netværk.
Hvis du har tilsluttet printeren direkte til din PC med USB, så virker det ikke.
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
18. november 2016 - 22:44 #5
Nu har jeg afinstalleret min printer og geninstalleret den men problemet er der stadig. Når jeg vil udskrive en mail så finder den uden problem printeren men når jeg så beder den om at udskrive så skriver den kontakt.... Og så sker der IKKE mere
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2016 - 23:28 #6
Forstår det sådan, at printeren er installeret med trådløs forbindelse til netværket.
Kan du printe fra din PC? Der ligger ikke printjobs i køen, som afventer udskrift?
Når du fra din iPad vil udskrive en mail, så finder den printeren, men ved udskriv går den i stå med kommentaren "kontakt..." ikke mere?
Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
18. november 2016 - 23:44 #7
Der står bare "kontakt" og ikke mere. Min printer siger der er 3 udskrifter i printerpositioner men sletter dem og så bliver den ved at vise det samme
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2016 - 23:46 #8
Kan der udprintes fra PCen?