Avatar billede skolevej321 Forsker
04. april 2024 - 09:20 Der er 3 kommentarer

Act-key Oki MC563

Printeren sidder på et netværk og fungere fint - jeg er den eneste der har en lille udfordring.
Selvom jeg har installeret driver til Act-key dukker den ikke op.
Hvis jeg går ind i Oki mappen og finder act key mappen og beder om installation får jeg fejlmeddelelsen 1628.
Jeg har installeret driver fra både cd-rom og Oki-es hjemmeside.
Under indstallation fra cd-rom kommer fejlmeddelelsen
Kan ikke finde C:\PROGRA s(liggende) 2\Okidata\print
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
04. april 2024 - 09:37 #1
WOW! CD-ROM! :)) Kender ikke lige denne printer, men jeg ville nok prøve at hente en nyere driver på producentens hjemmeside, som ikke var lavet til Windows XP ;)
https://www.oki.com/eu/printing/support/drivers-and-utilities/colour-multifunction/46357132/

(jeg ville måske også fjerne installerede driver før install af ny driver)
Avatar billede skolevej321 Forsker
04. april 2024 - 10:51 #2
Pc kører win 10 og driverne til win 10 er indstalleret. Den eneste funktion der ikke virker er act-key driveren
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2024 - 11:33 #3
Prøv at installere Revo Uninstaller. Dette program tager så at sige alle rester i registreringsdatabasen fra programmer man ønsker afinstalleret.

https://www.revouninstaller.com/revo-uninstaller-free-download/

Programmet er gratis.

Genstart computeren, og geninstaller driverne til printeren. Håber det vil lykkes.🤞