Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
27. november 2016 - 15:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man godt ringe ind?

Kan man godt ringe til jer og stille spørgsmål istedet for at skrive fordi gider ikke helt at skrive, men kan godt hvis man ikke kan ringe
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2016 - 16:27 #1
Nej man kan ikke ringe og stille spørgsmål, så du må til tasterne :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
27. november 2016 - 16:27 #2
Gider faktisk ikke rigtigt at svare dig!
Avatar billede Slater Ekspert
27. november 2016 - 17:22 #3
Hvem havde du forestillet dig at ringe til?

Eksperten er et forum, hvor alle mulige mennesker spørger og svarer. Folk kender ikke hinanden, og du ved ikke hvem der kan svare på dit spørgsmål, før du har stillet det. Så hvem skulle tage telefonen?