Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2024 - 15:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan afsender se, om jeg har læst en besked i Messinger, og omvendt ...

God Påske Søndag til dig, derude :
*
Kan afsender se, om jeg har læst en besked i Messenger, fra vedkommende.
Og,  omvendt ...Kan jeg se, om en person har læst min besked, til ham / hende i Messenger ?
*
Jeg bruger Messenger i forbindelse med folk, jeg kender på Face Book.
(Eller, som jeg ved er på Face Book) ....
*
Venlig Hilsen fra Jørn *
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2024 - 17:05 #1
Ja man kan se om du er online på Messenger og om du har læst besked.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2024 - 17:22 #2
Tak, 220661 ,,,
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2024 - 21:52 #3
Øh, ja =
*
Hvordan ser man, at jeg har kigget på et Messenger opslag (Hos en anden)
(Computer) - Men ikke svaret - skrevet noget, endnu ?
*
Eller modsat - Hvordan ser jeg, at en, jeg sender en besked til, har kigget på det, men ikke sendt en besked, endnu ?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. april 2024 - 08:25 #4
Der kommer et billede af den person du kender ud for indlægget. De behøver ikke at svare for at du kan se at de har set besked.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
01. april 2024 - 11:27 #5
Tak Hr, 220661
Avatar billede 220661 Ekspert
01. april 2024 - 13:57 #6
Velbekomme Jørn