Avatar billede Kamillalarsen Praktikant
29. marts 2024 - 20:48 Der er 4 kommentarer

Er det muligt at genskabe slettede messenger beskeder?

Hej,

Jeg vil høre om man kan være sikker på, at de beskeder og samtaler man sletter i Messenger forsvinder permanent? Eller findes der overhovedet nogle måder at gendanne dem på?

Jeg har slettet nogle beskeder der ikke må kunne gendannes igen. Så mit spørgsmål er om jeg med ro i maven ved, at de messenger tråde jeg har slettet er helt slettet?

Mvh. Kamilla
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2024 - 06:52 #1
De slettes kun hos dig, og ikke hos dem, du har skrevet med.
Og lad være med at gå ind i 'arkiv' i programmet - der ligger mine slettede beskedder hos mig. Jeg har ikke testet/forsøgt at slette i arkiv, men hvis det kan lade sig gøre, så skulle det være væk fra din konto - men stadigvæk hos andre som jeg opfatter programmet.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2024 - 06:59 #2
Testet. I arkiv i messenger kan du swipe til venstre på en samtale, og så vælge 'mere' og der slette samtalen helt fra din konto.
Prøv at lave en kort samtale med en ven som ved, det er til en test. Derefter slet den helt på din konto, og så hør ven ad, om den også er væk der.
Avatar billede Kamillalarsen Praktikant
30. marts 2024 - 11:56 #3
Tak for svar! Det svar jeg leder efter er, om det er muligt for andre at gå ind og gendanne beskeder når både jeg og den person jeg har skrevet med, har slettet hele tråden permanent, og ikke blot arkiveret dem? Kan man så forvente at de er væk for altid?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2024 - 13:50 #4
Den kan kun gendannes hvis en af jeres konti stadig har data liggende. Er de væk hos jer begge, så findes tråden ikke længere. (jeg går ikke ud fra, at facebook vil restore en backup fra før tråden blev slettet bare for at se jeres data)