Avatar billede pwn Forsker
14. marts 2024 - 16:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjernadgang til anden computer

Er der nogen, der kan anbefale et nemt (for den, der kobles op til)  fjernadgangs-program til lejlighedsvis brug - gerne gratis.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2024 - 16:03 #1
Jeg har brugt Teamviewer et par gange. Men der er også Anydesk.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2024 - 16:08 #2
Teamviewer video https://youtu.be/8Z_K2KeSk7g
Avatar billede frem-ad Professor
14. marts 2024 - 16:46 #3
Teamviewer er den jeg kender og brugt de få gange jeg har haft brug for det.
Avatar billede wjens Guru
14. marts 2024 - 17:32 #4
Google Remote Desktop virker fint og gratis.
https://remotedesktop.google.com/
Avatar billede pwn Forsker
14. marts 2024 - 17:57 #5
Tak for alle de gode forslag. Google Remote Desktop ser ud til at kunne dække mit behov.
Mvh
Paul
Avatar billede kurtba Ekspert
15. marts 2024 - 23:42 #6
Den nemmeste, hvis man skal hjælpe en, som ikke er specielt dygtig til at downloade osv, er distantdesktop.
Når man kommer ind på deres hjemmeside præsenteres man for en mulighed - download. Derefter for download now. Herefter skal filen bare køres.
Men er ellers enig i, at de andre programmer er ganske gode. For mig er Teamviewer den bedste, men jeg har flere gange haft problemer med at vejlede folk til at hente den og få den til at køre.
Der er min erfaring, at det er noget lettere med distantdesktop.