Avatar billede clausito Seniormester
06. november 2023 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Reels og videoer facebook

Åbner facebook og jeg kan se korte reels og videoer
Korte. Der er altid en part 2

Får aldrig set hele videoer

Hvordan kan man det
Avatar billede claes57 Ekspert
06. november 2023 - 17:38 #1
Det er lokkemad - du har ikke brug for at se #2, men de får dig til at ville det.
Mit gæt (jeg ville ikke drømme om at prøve) er:
Hvis du klikker ind på kontoen og bliver venner, så kan du se det - du har så samtidigt afgivet dine samlede facebook-data til den ukendte konto, og det er langt mere, end du lige forestiller dig. Det nytter ikke at lave en ekstra konto til det - de kobler ip-adresse og enhedsid mv sammen, og alt, hvor din tlf/tablet/pc optræder, der kobles data sammen til en, og de samlede data sælges så til andre firmaer, der tæppebomber dig med obskure sites og 'gode tilbud'
Avatar billede clausito Seniormester
06. november 2023 - 17:57 #2
Tak