Avatar billede mikkelp989 Praktikant
30. november 2016 - 14:58 Der er 9 kommentarer

Min lyd virker ikke HJÆLP!!!!!!!

Hej jeg tændte min computer idag så virkede lyden ikke jeg kan slet ikke åbne nogen lyd menu overhovdet. Jeg har en lenovo computer. Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede Hestehat Seniormester
30. november 2016 - 16:06 #1
Er det en bærbar eller en stationær? Hvordan ser højttaler ikonet ud nede i system bakken? Har du ramt en genvejstast på keyboardet?

Det er svært at sige noget om hvad der kan være, før du har givegt lidt flere detaljer.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2016 - 16:07 #2
Lenovo computer, det siger ikke ret meget. Bærbar eller stationær, og
hvilken windows version?
Avatar billede mikkelp989 Praktikant
30. november 2016 - 18:14 #3
Unsdskyld men jeg er ikke inde i det med computere men det er en bærbar og den har dolby audio v2 har også lige fundet ud af at den kan ikke åbne stem pogrammer hvis i skal vide mere siger i bare til og nej jeg har ikke trykket på en genvajstast
Avatar billede mikkelp989 Praktikant
30. november 2016 - 18:15 #4
OPS Det er windows 10
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2016 - 19:03 #5
På skrivebordets nederste linje, er der et ikon med en højtaler.
Venstreklik, med musen, og tryk på "Afspilningsenheder" og se
hvor der er grønne markeringer.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 07:57 #6
Ta strømmen helt fra, stikket ud af væggen.
vent 1 minut.

det kan hjælpe
Avatar billede mikkelp989 Praktikant
01. december 2016 - 11:30 #7
Sidwave prøver lige når jeg kommer hjem :D
Avatar billede mikkelp989 Praktikant
01. december 2016 - 11:30 #8
Valby jeg kan slet ikke se højtaler kortet i processlinjen :D
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 14:02 #9
Prøv at se under Kontrolpanel / Hardware og / Lyd.