Avatar billede Peter Birk Juniormester
30. november 2016 - 18:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pc fryser ofte

Hej
Nu har jeg virkelig brug for ekspertenes hjælp, men pc fryser ofte, men jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt, kan i hjælpe? jeg kører windows10.
Jeg vedhæfter en fil fra logbogen.
Avatar billede Peter Birk Juniormester
30. november 2016 - 18:58 #1
Hej igen
Jeg ville vedhæfte en wordfil, men kan ikke finde symbolet for vedhæftning.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2016 - 19:06 #2
Ok, er det en bærbar? Hvis ja, har du så undersøgt om der er støv i ventilatorerne?
Er der det, kan computeren gå ned på grund af varme.
Avatar billede Peter Birk Juniormester
30. november 2016 - 19:16 #3
Jeg har blæst den ren for støv
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2016 - 19:21 #4
Og computere står helt frit, ikke på noget blødt underlag, som kan hæmme luftstrømmen?
Prøv at tage batteriet fra, og tryk på startknappen i 5 sekunder. Egentlig skulle det lille sølvfarvede batteri på bundkortet også ud, men jeg regner med, at det er for besværligt.
Avatar billede Peter Birk Juniormester
30. november 2016 - 19:25 #5
Det er ikke en bærbar, det er en stationær
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2016 - 19:31 #6
Så meget desto nemmere. Så kan du gøre det jeg foreslog i #4.
Men du kan også afprøve dine ram. Enten ved at tage een blok ud på skift en køre
en Memory tester som fes. https://technet.microsoft.com/en-us/library/2008.09.utilityspotlight.aspx
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 07:54 #7
køre din pc dårligt med windows 10, så er du ikke alene.
glem at rode med det, du kan ikke gøre noget!

få fat i en windows 7!