Avatar billede tiger_dk Mester
01. december 2016 - 18:14 Der er 6 kommentarer

Manual til fasttelefon !

Hej !

Jeg er på jagt efter en manual til en fast telefon, der hedder Safir Classic fra Ascom. Jeg har prøvet at søge på Google omkring det, men det er sku letter sagt end gjort. Jeg vil høre om det nogen der har en liggende ?

Så hører jeg gerne !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede kurt54 Ekspert
01. december 2016 - 20:07 #1
Er det en DECT telefon (trådløs) .

Så kunne det måske være:

Brug den lokale telefonbog
For at finde og ringe til et navn: Gå ind i ?Kontaktpersoner?
, gå til ?Ring til kontakt?, og tryk på ?Vælg?. Indtast det
første bogstav i navnet eller hele navnet (vises på displayet i
Søgefeltet, mens teksten indtastes), eller gå ind i listen over
kontaktpersoner. Vælg navnet, og tryk på ?Opkald?.
For at redigere kontaktperson: Vælg ?Rediger kontakt?, vælg
navnet, og tryk på ?Rediger? to gange. Foretag dine
ændringer, tryk på ?OK?, og tryk så på ?Gem?.
For at tilføje en kontaktperson skal du vælge ?Tilføj kontakt?,
vælge ?Ny? eller ?Fra opkaldsliste?. Tryk på ?Tilføj?, indtast
navnet, og tryk på ?OK?. Vælg ?Nummer?, indtast nummeret,
tryk på ?OK?, og tryk på ?Gem?.
For at slette en kontaktperson: Vælg ?Slet kontakt?, vælg
navnet, tryk på ?Slet?, og tryk så på ?Ja?.
Avatar billede tiger_dk Mester
01. december 2016 - 20:32 #2
Nej det er ikke en trådløs telefon ! Den ser sådan her ud http://193.238.185.184/images/2214524?size=large&index=2 og her er der faktisk en med en manual http://dbastatic.dk/pictures/pictures/fb/a3/6f4a-74a3-4084-9f09-b2a4c0329012.jpg?preset=medium det er sådan en jeg er på jagt efter !
Avatar billede kurt54 Ekspert
01. december 2016 - 20:53 #3
Så vidt jeg kan se er der TDC logo på brugsanvisningen - TDC har løst problemet før - se

https://forum.yousee.dk/fastnet-30/manual-til-safir-classic-35278
Avatar billede INK Ekspert
01. december 2016 - 21:00 #4
Fandt dette link til en engelsk udgave
http://www.manualspoint.com/results_alpha.php?ctext=ASCOM+SAFIR+CLASSIC
Skal formentlig købes - pris ukendt.
Avatar billede tiger_dk Mester
01. december 2016 - 21:01 #5
Jep, har også set den, men tråden er gammel ! Det er også derfor jeg vil høre her inde, om der evt. var en der havde en liggende og evt. kunne scanne den !
Avatar billede tiger_dk Mester
01. december 2016 - 21:11 #6
Den har jeg også prøvet, jeg kom der til, hvor de have omkring $21 , det må sku kunne gøres på en anden måde !