Avatar billede Lonnie Novice
12. april 2024 - 23:30 Der er 3 kommentarer

Marketpace på fb ikke tilgængelig

Kan se, at flere har skrevet, at marketplace på fb pludselig ikke er tilgængeligt mere. Er der nogen, der er kommet på igen?
Har nogen prøvet dette youtube indlæg: https://www.youtube.com/watch?v=XWw--Z6hNns
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2024 - 17:58 #1
Avatar billede Lonnie Novice
14. april 2024 - 14:49 #2
Desværre, det hjalp ikke noget.
Avatar billede Leo Novice
22. april 2024 - 19:35 #3
Jeg har samme problem - har forsøgt alt og alle vejledninger også YouTube m.fl. Er der nogle der kan hjælpe ??