Avatar billede mbe78 Praktikant
28. december 2016 - 13:00 Der er 3 kommentarer

Outlook 365 mailskabelon formular

Hej

Er der nogen der ved, om man kan lave en mailskabelon med en formular, der skal udfyldes direkte i selve mailen. Skabelonen skal gerne kunne åbnes og sendes som man gør med en alm. mail - altså ctrl + n.

I mailskabelonen (formularen) skal der udfyldes 3-4 tekstfelter og der er et par steder, hvor der skal være nogle valgmuligheder der skal vælges.

Det er hele arbejdspladsen, der skal have mailskabelonen.

Jeg kan find lave formularen i Word, men hvordan gøres det i Outlook?

På forhånd tak
Avatar billede supertekst Ekspert
29. december 2016 - 15:23 #1
Hej

"Det er hele arbejdspladsen, der skal have mailskabelonen" - hvor mange er det?
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2016 - 11:12 #3
Det er ikke lige til - men her er en hjemmeside som beskriver hvordan du gør:
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/office/ff868929.aspx