Avatar billede peet_dk Novice
01. januar 2017 - 16:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kant ribbon på website

Hej

Jeg kunne godt tænke mig sådan en ribbon som der er vist her:

https://codepen.io/eode9/pen/twkKm

Hvad skal jeg gøre for at farven bliver solid og er på toppen af indholdet på mit bootstrap website?

Lige nu ser det udmærket ud, hvis der ikke er noget andet indhold på websitet end min hvide baggrund.
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. januar 2017 - 20:36 #1
Link til din side og hvor du evt. har forsøgt at smide det ribbon på ?
Hvad virker ?
Hvad virker ikke ?
Kan du ikke "bare" kopiere css og html fra det eksempel til din side ?
Avatar billede peet_dk Novice
01. januar 2017 - 21:02 #2
har fået det til at virke, ved at ændre z-index i css'en.