Avatar billede Caplindk Novice
02. januar 2017 - 17:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Canon printer MG7150 printer helt "normalt" - men uden blæk på papiret.

Det er et internt problem i printeren. Den scanner og kopierer helt normalt, men leverer papir uden blæk. Sammen fejl over WI-FI. Print jobs går i normal EOJ. Ingen fejlkoder vises.
Startede med fejlen i ny og næ, blev oftest klaret med patroner ud/ind / genstarte pc / geninstallere printer / nye patroner.
Fejlen er nu blevet konstant. Har flere gange kørt al den indbyggede maintenance. Den gradvise tiltagning i hyppighed virker som noget tiltagende snavs, men kan ikke se noget.
Avatar billede puren Ekspert
03. januar 2017 - 06:09 #1
send den til service / er den mere end 2 år køb en ny
Avatar billede Caplindk Novice
03. januar 2017 - 18:47 #2
Hej.
Tak for svaret. Jeg håbede på en genvej til at gen-installere firmware, hvilket ikke tillades, da den kører på nyeste level. Afventer lige evt. andre svar, før jeg markerer "løsning"
Avatar billede Caplindk Novice
03. januar 2017 - 20:27 #3
Ved at gennemse andre printer solutions fandt jeg et sted hvor det var beskrevet at udføre en PowerON Reset (220V afkoblet fra printeren i min. 30 minutter).
Da jeg havde gjort det udskriver printeren helt normalt. Nu vil det vise sig om det er en varig løsning eller om det kommer igen.  Happy, men forstår det ikke.