Artikel top billede

TDC ramt af stort nedbrud: København, Sjælland, Bornholm og Fyn ramt

TDC’s mobilnetværk i København, på Sjælland, Bornholm og Fyn er ramt af et stort nedbrud. Se alarm-meldingen fra TDC.

TDC’s 2G- og 3G-mobilnetværk i København samt på Sjælland, Bornholm og Fyn er ramt af et stort nedbrud, som gør, at mange ikke kan komme igennem med telefonopkald.

Nedbruddet har ramt mange mobilkunder, i det en række teleudbydere anvender TDC’s mobilnetværk i de pågældende områder.

“Der opleves i øjeblikket problemer med nedsat fremkommelighed på mobiler TDCs mobilnetværk,” lyder det således fra mobil-udbyderen IPVision.

Kan ikke ringe 112

TDC meddeler, at nedbruddet skyldes en fejl på en mobilcentral.

Den betyder blandt andet, at det for tiden er umuligt at komme igennem til 112 i de ramte områder.

“I fald du har behov for 112, opfordrer vi til, at du låner en telefon på et andet netværk. Vi arbejder på højtryk på at løse problemet og beklager for de gener, det medfører for vores kunder,” lyder det fra TDC.

Selskabet meddeler desuden, at trafikken ‘fortsat er kørende’ på 4G-netværket.

Du kan følge med i statusmeldingerne fra TDC her.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Edgemo A/S
Salg af hardware, software, konsulentydelser og services inden for virtualiseret infrastruktur, cloud, datacenteret og unified communication.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Cloud giver dig fleksibilitet, skalerbarhed og agilitet – men hvordan håndterer man sikkerheden?

Cloudsikkerhed handler om effektiv orkestrering og automatisering for at muliggøre hurtig detektion af og reaktion på hændelser. Det handler om at eliminere kompleksitet, sikre smidighed og sikre fleksibilitet. På dette seminar bliver du klogere på hvordan du planlægger, designer, implementerer og kører dit cybersikkerhedsprogram effektivt.

23. juni 2021 | Læs mere


Effektiv drift og support af applikationer i Dynamics 365 FO

Med Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations (FO) er forretningssystemet flyttet i skyen. Dermed er det slut med store opgraderingsprojekter, og virksomheder og organisationer skal i stedet være klar til løbende opdateringer, som sendes ud flere gange om året. Det kræver et særligt fokus på effektiv drift af applikationerne, hvis stabiliteten i applikationerne skal opretholdes og konkurrenceevnen bevares. I dette webinar bliver du inspireret til, hvordan du får mest muligt ud af din investering i Microsoft Dynamics 365 FO med en driftsaftale, så platformen udvikler sig sammen med din forretning.

24. juni 2021 | Læs mere


The intelligent business: From neat idea to reality

The choice to become a more intelligent business and optimize workflows is not always straightforward, but it requires that you take a step back and see the possibilities in other ways. Come inside when we try to focus on the intelligent business. Hear how SAP S / 4HANA makes processes intelligent and transforms traditional workflows.

01. juli 2021 | Læs mere






Premium
Nuuday og Telenor vinder kæmpe teleaftaler til det offentlige til en værdi af 1,8 milliarder kroner
SKI har udnævnt vinderne af de to tele- og dataaftaler 50.48 og 02.08, der udgør omkring 14 procent af det samlede offentlige telemarked.
Computerworld
Ransomware-hackere krævede 15 millioner kroner: Betal og kom videre, lød det fra politiet
En fagforening med 1,3 millioner medlemmer blev i 2019 ramt af et ransomware-angreb, hvor hackerne krævede en løsesum på 15 millioner kroner. Myndighederne opfordrede dem til at betale løsesummen, men de valgte en helt anden løsning, og i stedet fandt de fysiske kopier frem og forsøgte at gendanne data.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Hvordan ser kundetilfredshed ud i det moderne kontaktcenter?
Det er simpelt: Dine kunder får de svar, som de har brug for, gennem deres fortrukne kanal, med forbløffende hastighed. Gå ikke glip af denne e-bog, hvor vi gennemgår alt hvad du behøver at vide omkring Cisco Webex Contact Center.