Artikel top billede

(Foto: PR-Foto)

Kaotisk Digital Post-overgang har gjort e-Boks mere populær: Har styrket sit image markant

Computerworld Image 2022: Mens der sker store ændringer på området for Digital Post, og forvirringen breder sig, formår e-Boks at styrke sit image ved at holde danskerne i hånden. Selskabet, der nu har fået konkurrence fra Netcompanys mit.dk, stormer frem i image-undersøgelsen på kommunikations- og service-parametrene. "Jeg er enormt glad og stolt af resultatet," siger direktør Ulrik Falkner Thagesen.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvilke parametre e-Boks går frem på
  • Hvordan selskabet arbejder med at holde brugerne i hånden
1.250
6:15 min
Det seneste år har budt på store ændringer inden for det digitale postområde i Danmark – og det har skabt en massiv kommunikationsopgave for e-Boks.

Selskabet har brugt betydelige ressourcer på at holde borgerne i hånden, da usikkerheden begyndte at sprede sig om, hvor ens digitale post ender henne, og hvilken internetbaseret postkasse man nu skulle bruge.

Og den kommunikative offensiv smitter positivt af på selskabets image, vurderer Ulrik Falkner Thagesen, administrerende direktør for e-Boks.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen vil fjerne din mulighed for at sige nej til fiberkabler langs din jord: Skal kunne tvinges igennem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny take away-spiller gør sit indtog på det danske marked med ambitiøs koncept: Hård konkurrence venter Nemlig.com, Just Eat og Wolt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Cisco på jagt efter ny dansk landechef: Carsten Videcrantz er fem uger efter sin fratrædelse fortsat formelt direktør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske cBrain køber verdensberømt bygning: Flytter til ikonisk adresse på 1.600 kvadratmeter til efteråret

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny Crayon-topchef Allan Jakobsen har store forventninger til væksten, men ser grå skyer på arbejdsmarkedet


CIO
Stort CIO-interview: Lemvigh-Müllers milliard-omsætning er blevet digital