Computerworld Brancheguiden

Med mere end 1100 virksomheder er Computerworld Brancheguiden den mest komplette guide til den danske it-branche. Regnskabsdata leveres af Dansk RegnskabsAnalyse A/S.

 


365Uptime ApS
Kategori: Tele- og netværksudstyr
Årsregnskab (moderselskab)
365Uptime ApS
Mio. kroner 2018/19 2017/18
Bruttofortjeneste -0,1 -0,7
Resultat af primær drift -0,2 -1,2
Resultat før skat -0,2 -1,3
Resultat efter skat -0,2 -1,3
Egenkapital -1,4 -1,2
Antal ansatte - 1
Dansk RegnskabsAnalyse


Relaterede artikler fra Computerworld

Klumme: Der er forståeligt nok en del forvirring om, hvilken rolle Wi-Fi kommer til at spille, når vi får 5G, og hvordan de to teknologier kan spille sammen. Et vellykket samspil kræver...
19. maj 2020 kl. 10.15 | læs »

Et nyt kæmpe søkabel på 37.000 kilometer kan snart forbinde 23 lande i Afrika, Mellemøsten og Europa.
15. maj 2020 kl. 16.55 | læs »

Hvis du er netværksspecialist og på jagt efter et nyt job, så læs med her. Vi har fundet 10 stillinger i Øst- og Vestdanmark, som er ledige netop nu.
19. maj 2020 kl. 13.31 | læs »

Storbritannien vil have kinesiske Huawei helt ud af landets 5G-infrastruktur i senest 2023 skriver engelsk avis.
25. maj 2020 kl. 07.44 | læs »

Australske forskere har registreret en internethastighed på 44,2 terabit per sekund takket være en banebrydende teknologi, der i fremtiden kan være med til at tilfredstille vores umættelige...
25. maj 2020 kl. 14.20 | læs »

Danmarks universiteter går sammen med erhvervsnetværkene BrainsBusiness og It-forum med tilsammen 600 it-virksomheder i en ny ‘digital klynge’ med stærkt forkus på innovation.
26. maj 2020 kl. 11.40 | læs »

Interview: Når Lars Thomsen i begyndelsen af august overtager cheftøjlerne for Telenors danske forretning bliver der mere fokus på de eksisterende kunder fremfor nye kunder. "Vi skal...
26. maj 2020 kl. 15.47 | læs »

To svenske teleoperatører har nu meddelt, at der tændes for 5G-signalet i dele af Sverige.
26. maj 2020 kl. 17.10 | læs »

Strålingen i de første danske 5G-antenner ligger langt under grænseværdierne, viser den første måling af antennerne, som TDC har udarbejdet. Se rapporten her.
27. maj 2020 kl. 22.13 | læs »

Der var rekordmange danskere, der i 2019 fik etableret lynhurtigt fibernet. Antallet af fiberabonnenter med en 100 mbit/s download steg med 30 procent.
28. maj 2020 kl. 10.15 | læs »



365Uptime ApS
Østre Alle 6
9530 Støvring
Tlf. 53554227
www.365uptime.net
Antal ansatte iflg. seneste regnskab: -

Forretningsområde:
Udvikling og salg af WAN-infrastruktur.
Kompetencer:
WAN-infrastruktur.

 
Kontakt brancheguiden
Har du ønsker til rettelser i ovenstående tekst, eller mangler din virksomhed i Brancheguiden, kan du skrive til os her.

 
Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 


Premium
Visma e-conomic fortsætter vækstridt trods coronakrise: "Vi kommer i hvert fald til at vokse sammenlignet med 2019"
Visma e-conomic kom ud af 2019 med fremgang på alle nøgletal. Topchef Mads Rebsdorf forudser nu, at vokseværket fortsætter på trods af coronakrisens påvirkning på erhvervslivet.
Computerworld
IBM fyrer tusindvis af medarbejdere i stor fyringsrunde
Med IBM’s nytiltrådte topchef ved roret fyrer selskabet nu tusindvis af medarbejdere i stor fyringsrunde, der sigter blandt andet efter at gøre selskabet mere agilt.
CIO
Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen
Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
Job & Karriere
10 spændende lederstillinger, som er ledige netop nu
Der er stadigvæk mange ledige it-job. Vi har fundet en række spændende lederstillinger, som du kan søge med det samme.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.