Computerworld Brancheguiden

Med mere end 1100 virksomheder er Computerworld Brancheguiden den mest komplette guide til den danske it-branche. Regnskabsdata leveres af Dansk RegnskabsAnalyse A/S.

 


C2-Relations A/S
Kategori: CRM-leverandører
Årsregnskab (moderselskab)
C2-Relations A/S
Mio. kroner 2018/19 2017 2016
Bruttofortjeneste 3,1 4,0 3,3
Resultat af primær drift 0,4 0,5 0,3
Resultat før skat 0,4 0,5 0,3
Resultat efter skat 0,3 0,4 0,2
Egenkapital 0,7 1,1 0,7
Antal ansatte 4 6 -
Dansk RegnskabsAnalyse


Relaterede artikler fra Computerworld

Udenrigsministeriet søger fire nye it-leverandører til SharePoint, Sitecore og omfattende Microsoft-opsætning i kæmpeudbud til 119 millioner kroner.
20. december 2019 kl. 11.03 | læs »

Der er ifølge Columbus-topchef Thomas Honoré brug for, at der bliver taget ‘alvorlige geværgreb’ på selskabets amerikanske division.
8. januar 2020 kl. 14.15 | læs »

Om få dage åbner Microsoft op for tidlig adgang til et hav af nye funktioner i Microsoft Dynamics 365 og Power Platform. Her er de overordnede højdepunkterne ifølge Microsoft.
31. januar 2020 kl. 15.30 | læs »

"CRM er en værktøjskasse, der strategisk og systemmæssigt kan understøtte, hvem det er, vi vil være noget for. For man kan ikke være alt for alle. Man skal derimod være alt for nogen....
25. februar 2020 kl. 10.55 | læs »

Interview: En af landets mest erfarne CRM-eksperter mener, at mange virksomheder ville være bedre stillet med at købe det billigste CRM-produkt på markedet. Over halvdelen af alle...
4. marts 2020 kl. 10.59 | læs »

Kapitalfonden Axcel ejer nu 90 procent af en af Nordeuropas førende CRM-virksomheder
14. april 2020 kl. 08.08 | læs »

I tre år har pumpegiganten Grundfos arbejdet for at få øjeblikkelig feedback direkte fra kunderne - før de små frustrationer vokser sig store. Projektet hedder Customer Pulse og kører nu i 65...
22. april 2020 kl. 12.59 | læs »

Computerworld Image 2020: Kunderne er vilde med Microsoft, som rydder bordet i årets image-undersøgelse fra Computerworld. Aldrig har kompetente medarbejdere været vigtigere, og her...
21. april 2020 kl. 13.05 | læs »

Netværksgruppen SUPAN lukker ned, klubkassen tømmes og doneres til velgørende formål.
21. april 2020 kl. 16.12 | læs »

Interview: Hos CRM-virksomheden SuperOffice er alle medarbejdere velkomne til at vende tilbage til det fysiske kontor. Det er vigtigt, at bringe en normalitet tilbage i hverdagen, lyder det...
20. maj 2020 kl. 11.40 | læs »



C2-Relations A/S
Petersbjerggård 4, 1
6000 Kolding
Tlf. 31681300
c2-relations.dk
Antal ansatte iflg. seneste regnskab: 4

Forretningsområde:
Rådgivning, implementering og forankring af CRM-løsninger
Kompetencer:
Dynamics 365 Sales og Customer Service Standard Modul til B2B-salg til virksomheder der sælger til detailhandlen. Udvikling af kundespecifikke løsninger inkl. integrationsopgaver.

 
Kontakt brancheguiden
Har du ønsker til rettelser i ovenstående tekst, eller mangler din virksomhed i Brancheguiden, kan du skrive til os her.

 
Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 


Premium
Her er forårets mest lovende computere
2020 er en lovende årgang, når det gælder bærbare maskiner. Overraskende mange af dem er endda velegnede til de fleksible arbejdspladser, som corona-pandemien dikterer.
CIO
Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen
Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
Job & Karriere
10 spændende lederstillinger, som er ledige netop nu
Der er stadigvæk mange ledige it-job. Vi har fundet en række spændende lederstillinger, som du kan søge med det samme.
White paper
Tre trin for at få succes med dit Machine Learning-projekt
At have succes med digital transformation gennem implementering af kunstig intelligens — og Machine Learning specifikt – afhænger i vid udstrækning af korrekt planlægning og rettidig styring af forventninger. Fejl, der foretages på ledelsesniveau, kan føre til alvorlige konsekvenser. I dette whitepaper kan du læse, hvordan du effektivt kan organisere ML-udvikling og undgå de mest almindelige faldgruber. Whitepaperet er skrevet af WaveAccess, der har over 19 års erfaring inden for softwareudvikling, 5+ års erfaring med ML- og AI-projektudvikling og en portefølje på 20+ relaterede projekter inden for forskellige brancher.