Computerworld Brancheguiden

Med mere end 1100 virksomheder er Computerworld Brancheguiden den mest komplette guide til den danske it-branche. Regnskabsdata leveres af Dansk RegnskabsAnalyse A/S.

 


Crayon A/S
Kategori: Forhandlere
Årsregnskab (moderselskab)
Crayon A/S
Mio. kroner 2019 2018 2017 2016 2012
Bruttofortjeneste 85,8 77,3 61,0 69,3 32,3
Resultat af primær drift 23,7 16,9 11,6 18,4 9,0
Resultat før skat 24,6 16,7 11,0 18,8 9,0
Resultat efter skat 18,8 13,3 8,6 14,6 6,7
Egenkapital 30,7 21,8 16,9 23,0 4,6
Antal ansatte 85 80 70 71 35
Dansk RegnskabsAnalyse


Artikler om Crayon A/S

Det offentlige bruger milliarder af kroner hos de private it-leverandører. Se de it-virksomheder, der scorer den største bid af kagen.
2. juni 2020 kl. 09.00 | læs »

Statens store Oracle-aftale blev vundet af Atea med en pris på 343 millioner kroner tæt forfulgt af konkurrenterne Crayon og Sysco. Det viser en aktindsigt, som Computerworld har fået.
10. marts 2020 kl. 09.28 | læs »

Staten har indgået en stor Oracle-aftale til 322 millioner kroner med Atea. Tidligere blev opgaven kun estimeret til 65 millioner kroner, men Moderniseringsstyrelsen, der har stået for udbuddet,...
19. februar 2020 kl. 09.10 | læs »

It-selskabet Crayon indsætter ny administerende direktør for den danske forretning. Det er en tidligere topprofil fra TDC, der nu overtager jobbet fra Stig Orloff.
1. oktober 2019 kl. 12.58 | læs »

Københavns Kommune tildelte i 2017 KMD kontrakten på et af de største Office 365-indkøb i Danmark. KMD vandt det store millionudbud med et tilbud, der var blot 44.500 kroner billigere end...
26. april 2019 kl. 15.14 | læs »

Crayons nye direktør, 62-årige Stig Orloff, har holdt pause fra arbejdsmarkedet i et helt år, inden han nu sætter sig i direktørstolen som afløser for Bjarne Riis.
18. september 2018 kl. 09.15 | læs »

Interview: Microsoft-veteranen Bjarne Riis stopper som direktør for licensrådgiveren Crayon Danmark. Ind træder en gammel kending af selskabet. “Jeg har fået et godt tilbud,” siger...
17. september 2018 kl. 13.56 | læs »

Fejlen, der ikke måtte ske. Kæmpebrøler tvang Region Sjælland til at aflyse stort softwareudbud, som så endte med at blive vundet af Atea.
21. januar 2016 kl. 14.31 | læs »

Reportage: Microsofts store satsning på cloud slog kraftigt igennem, da softwaregiganten i går uddelte sine partnerpriser for 2015.
6. november 2015 kl. 09.37 | læs »

Virksomhederne vil elske Windows 10, mener en række store it-forhandlere. Funktionalitet på tværs af platforme vil for første gang i mange år give Microsoft et forspring i forhold til...
3. juni 2015 kl. 06.29 | læs »



Crayon A/S
Tobaksvejen 2 A
2860 Søborg
Tlf. 70232088
www.again.dk
Antal ansatte iflg. seneste regnskab: 85

Forretningsområde:
Rådgivning om softwarelicensaftaler og licensstyring (SAM). Forhandling af software og volumenlicensaftaler.
Kompetencer:
Licensaftaler.

 
Kontakt brancheguiden
Har du ønsker til rettelser i ovenstående tekst, eller mangler din virksomhed i Brancheguiden, kan du skrive til os her.

 
Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 


Premium
Den nye kulørte iMac er så Applesk at det næsten gør ondt – og derfor ville jeg ikke selv købe en
Apple-dyderne lever i allerbedste velgående i selskabets nye, lækre og farverige iMac – og det bør få dig til at se dig om efter noget andet.
Computerworld
Efter Windows 11-lækket: Her er de nye elementer - og lanceringsdatoen
Podcast: Hvad kan Windows 11 tilbyde? Hvad kræver det af dit hardware? Hvornår kommer det? Og hvorfor har NNIT indsat Pär Fors som ny topchef? Ham har vi mødt på hans kontor i Søborg. Få svarene i denne episode af Computerworlds nyhedspodcast.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
White paper
Nu bliver det personligt: Social messaging indtager support og kundeservice
Kunder foretrækker i stigende grad at kommunikere med virksomheder på samme kanaler som de bruger i samtaler med deres venner.