Computerworld Brancheguiden

Med mere end 1100 virksomheder er Computerworld Brancheguiden den mest komplette guide til den danske it-branche. Regnskabsdata leveres af Dansk RegnskabsAnalyse A/S.

 


Kiloo A/S
Kategori: Spiludvikling
Årsregnskab (moderselskab)
Kiloo A/S
Mio. kroner 2018/19 2017/18 2016/17 2015/16
Bruttofortjeneste 78,7 59,6 124,0 143,2
Resultat af primær drift 49,7 10,6 48,7 74,2
Resultat før skat 50,9 13,0 43,7 71,6
Resultat efter skat 39,8 10,2 32,2 56,8
Egenkapital 56,5 24,7 32,7 57,3
Antal ansatte 56 71 89 88
Dansk RegnskabsAnalyse


Artikler om Kiloo A/S

Subway Surfers, der er udviklet af to danske spilvirksomheder, er ifølge helt nye data årtiets mest downloadede mobilspil på globalt plan.
18. december 2019 kl. 07.28 | læs »

Den danske spilsucces Subway Surfers er udviklet i fællesskab af selskaberne Kiloo og Sybo. Til næste år overtager Sybo ansvaret for at udgivet spillet på mobileplatforme, mens Kiloo nu får...
16. december 2019 kl. 10.30 | læs »

Den danske spilsucces Subway Surfers er stadigvæk en guldgrube for to danske brødre.
10. oktober 2019 kl. 13.50 | læs »

Mobilspillet Subway Surfers er blevet downloadet 1,6 milliarder gange og trækker millioner af kroner hjem til de danske udviklere
29. september 2017 kl. 08.02 | læs »

Det danske spil Subway Surfers, der er et af de mest downloadede spil nogensinde, skal nu omdannes til en Hollywoodserie.
2. maj 2017 kl. 12.40 | læs »

Trods global succes med Subway Surfers og vilde vækstrater lever Kiloo fra Aarhus en relativ anonym tilværelse. Her er historien om virksomheden bag Subway Surfers, der nu har rundet en milliard...
28. september 2015 kl. 13.35 | læs »

App'en Subway Surfers er så stor en succes, at de to danske brødre bag spilfirmaet trækker 76 millioner kroner ud.
29. april 2014 kl. 11.21 | læs »

Århusianske Kiloo har ansat den tidligere salgschef hos en af verdens største indholdsdistributører til mobiltelefoner. Strategien er at overtage distributionen af konkurrenternes mobilspil.
3. maj 2006 kl. 11.13 | læs »

Et fodboldspil bliver startskuddet til lynsalget af op mod 10 millioner danskudviklede mobilspil med Lego. Århusianske Kiloo præsenterer på mobilmessen 3GSM aftalen, der skal gøre det muligt.
14. februar 2006 kl. 12.17 | læs »

En række danske firmaer stikker de næste dage næsen frem på verdens største mobilmesse, 3GSM, i Barcelona, hvor 50.000 mennesker ventes at kigge forbi. Også Michael Mathiesen dukkede op i...
13. februar 2006 kl. 14.16 | læs »



Kiloo A/S
Bülowsgade 68 st.
8000 Århus C
Tlf. 86122234
www.kiloo.com
Antal ansatte iflg. seneste regnskab: 56

Forretningsområde:
Udvikling og salg af spil til mobiltelefoner.
Kompetencer:
Forum Nokia PRO Member.

 
Kontakt brancheguiden
Har du ønsker til rettelser i ovenstående tekst, eller mangler din virksomhed i Brancheguiden, kan du skrive til os her.

 
Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 


Premium
Visma e-conomic fortsætter vækstridt trods coronakrise: "Vi kommer i hvert fald til at vokse sammenlignet med 2019"
Visma e-conomic kom ud af 2019 med fremgang på alle nøgletal. Topchef Mads Rebsdorf forudser nu, at vokseværket fortsætter på trods af coronakrisens påvirkning på erhvervslivet.
Computerworld
IBM fyrer tusindvis af medarbejdere i stor fyringsrunde
Med IBM’s nytiltrådte topchef ved roret fyrer selskabet nu tusindvis af medarbejdere i stor fyringsrunde, der sigter blandt andet efter at gøre selskabet mere agilt.
CIO
Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen
Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
Job & Karriere
10 spændende lederstillinger, som er ledige netop nu
Der er stadigvæk mange ledige it-job. Vi har fundet en række spændende lederstillinger, som du kan søge med det samme.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.