Computerworld Brancheguiden

Med mere end 1100 virksomheder er Computerworld Brancheguiden den mest komplette guide til den danske it-branche. Regnskabsdata leveres af Dansk RegnskabsAnalyse A/S.

 


Telia Danmark, Filial af Telia Nattjanster Norden AB, Sverige
Kategori: Tele- og internetudbydere
Årsregnskab (moderselskab)
Telia Danmark, Filial af Telia Nattjanster Norden AB, Sverige
Mio. kroner 2018 2017 2016 2015
Omsætning 4.312,1 4.319,2 4.414,8 4.615,9
Resultat af primær drift -275,8 -390,5 -298,6 -267,3
Resultat før skat -83,6 -117,1 -54,1 2,9
Resultat efter skat -80,9 -100,2 -50,8 -4,6
Egenkapital 1.367,5 1.245,0 1.408,8 1.516,4
Antal ansatte - - - -
Dansk RegnskabsAnalyse


Artikler om Telia Danmark, Filial af Telia Nattjanster Norden AB, Sverige

Telia med tidligere TDC-boss Allison Kirkby ved roret rokerer om i selskabets øverste ledelse. Den danske forretning får ny ansvarlig.
22. juni 2020 kl. 08.54 | læs »

Til efteråret vil der fuld mobildækning på samtlige metrolinjer i hovedstaden. Fire danske mobilselskaber skal stå for arbejdet.
13. maj 2020 kl. 16.52 | læs »

Tidligere TDC-topchef, Allison Kirkby, har første arbejdsdag som CEO i Telia i dag. Nu meddeler Telias CFO og konstitueret CEO, Christian Luiga, at han forlader selskabet.
4. maj 2020 kl. 08.34 | læs »

Kunderne væltede ind hos Telia og 3 i løbet af årets første kvartal. Det sker midt i en tid med flere lukkede butikker og corona-usikkerhed.
22. april 2020 kl. 10.59 | læs »

Selvom Telenor kun har den næststørste markendsandel i Danmark, er selskabet topscorer, når det handler om sager ved Teleankenævnet. "Vi er rigtig ærgerlige over de klagesager, vi har...
6. april 2020 kl. 13.02 | læs »

Konsekvenserne af corona-virus kommer til at koste den svenske teleoperatør Telia dyrt. Selskabet forventer et fald i indtjeningen på over 600 millioner danske kroner.
26. marts 2020 kl. 15.30 | læs »

Danske mobilselskaber har hjulpet Udenrigsministeriet med at hjælpe danskere, der er strandet i udlandet, hjem under corona-krisen.
19. marts 2020 kl. 10.01 | læs »

Corona-krisen får dataforbruget i Danmark til at gå amok. Det melder landets fire største teleselskaber.
18. marts 2020 kl. 11.55 | læs »

Telenor og Telia vil påbegynde opgraderingen af deres fælles mobilnetværk i Danmark til 5G om et år. Her vil selskaberne samtidig begynde at udfase 3G.
16. marts 2020 kl. 10.36 | læs »

Nu har Telia offentliggjort Allison Kirkbys første arbejdsdag: "Jeg er stadigvæk super spændt på at begynde hos Telia," lyder det fra hende.
4. marts 2020 kl. 14.15 | læs »



Telia Danmark, Filial af Telia Nattjanster Norden AB, Sverige
Holmbladsgade 139
2300 København S
Tlf. 80404040
www.telia.dk
Antal ansatte iflg. seneste regnskab: -

Forretningsområde:
Salg af telekommunikation.
Kompetencer:
Fastnet- og mobiltelefoni, internet, bredbånd, datakommunikation, IP-telefoni.

 
Kontakt brancheguiden
Har du ønsker til rettelser i ovenstående tekst, eller mangler din virksomhed i Brancheguiden, kan du skrive til os her.

 
Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 


Premium
Cloud-teknologi sikrede dronningens corona-tale - men DRs CIO Mikkel Müller er slet ikke færdig med cloud endnu
Uden cloud og den rette cloud-strategi havde DR ikke haft samme muligheder eller nye digitale produkter. Det fortæller CIO Mikkel Müller til Computerworld - hvor han også uddyber hvordan han ser resten af it-landskabet bevæge sig mod cloud og hvordan udviklere efterspørger de moderne værktøjer.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.