ranni

profile picture

Oprettet: 7. marts 2007 kl. 10.24

Niveau: Seniormester

Oprettede spørgsmål: 270

Kommentar skrevet: 1.343


Se spørgsmål hvor ranni har deltaget

Spørgsmål oprettet af ranni

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Sletning af gamle programmer. Af ranni i Billedbehandling 8 27/10/201815:20 27/10/201817:32
Ekstern HDD forsvundet Af ranni i Andet hardware 11 31/08/201817:15 08/09/201812:55
Enhedsstreaming !! Af ranni i Billedbehandling 3 04/07/201813:58 11/07/201819:50
Ophavsret Af ranni i Sociale medier 16 12/06/201811:22 14/06/201809:57
SWF filer Af ranni i Foto & video 26 01/03/201820:58 06/03/201813:47
Hent flere



Premium
Claus Larsen skal som ny landechef skubbe anonyme Atos frem i lyset i Danmark: "Jeg har været i militæret i en del år, så jeg har brug for en plan. Derfor eksekverer vi fra 1. januar på en ny plan"
Claus Larsen blev midt i oktober i al diskretion indsat som ny landechef for Atos i Danmark. Han skal nu gøre den franske it-kæmpe ligeså kendt i Danmark, som den er på verdensplan.
Computerworld
Yousee varsler prisstigninger på op til 36 procent - skal være med til at finansiere fiber-udrulning
Yousee varsler prisstigninger på både tv-pakker og bredbånd. Pengene skal blandt andet være med til finansiere fiber-investeringer.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Manden bag Stack Overflow til softwareudviklere og folk i it-branchen: Disse ting skal du lære, hvis du vil undgå at blive tromlet totalt
Interview: Manden bag Stack Overflow og Trello har en opsang til folk i it-branchen. Her er de kompetencer, som du bare skal tilegne dig nu.
White paper
Millennials – Kommuniker med den nye generation
Mange virksomheder har en stor udfordring når det gælder Millennials. De er online hele tiden, har sociale medier som omdrejningspunktet i deres hverdag, og har meget høje forventninger til god service. De vægter værdier som tilgængelighed, hurtighed og kontinuitet meget højt, og det skal afspejle sig i den service I som virksomhed yder dem. Det er en del virksomheder slet ikke forberedte på. I dette whitepaper gennemgår vi, hvordan du skal gøre for at kommunikere med den nye generation.