Avatar billede ranni Forsker
17. august 2023 - 19:35 Der er 9 kommentarer

Audials one 2023.

Hej .
Trods advarsler ?????
Jeg har 3 gange i denne måned købt ovenstående program for at optage film .
På min Win 10 er programmet instll. men kan kun optage 2 min. trods aktivering.
På min Win 11 PC forsvinder ikonet inden færdig instll.
På program ikonet -- forsvinder så åbne ikonet efter få sec. og intet sker ??
Jeg kan se på nettet, at andre har de samme problemer og ikke har kunnet få hjælp af AUDIALS ONE ??????

Så om ikke andet, så er det endnu en ADVARSEL mod AUDIALS ONE.
Avatar billede valby Ekspert
17. august 2023 - 19:44 #1
Du har vel ikke betalt 3 gange? OG har 3 licenser?
Jeg har 2020. prøvede at opgradere til 2023, men mit Visa blev ikke godtaget.
Så jeg droppede det. Det lyder, som om jeg var heldig.
Avatar billede ranni Forsker
17. august 2023 - 19:50 #2
Jow  !! Jeg har betalt 3 gange og fået 3 key, men intet fungerer.
Jeg har ellers haft glæde et tidligere program med 2 gange hurtig optagelse - - - men nu ?????
Avatar billede ranni Forsker
17. august 2023 - 19:51 #3
Jow !! Jeg har betalt 3 gange og fået 3 key, men intet fungerer.
Jeg har ellers haft glæde et tidligere program med 2 gange hurtig optagelse - - - men nu ?????
Avatar billede valby Ekspert
17. august 2023 - 20:09 #4
Måske kan du installere en prøve version, og når den kører, kan du trykke på opgrader og har nøgle ? Det har fungeret engang for mig, med et andet program.
Men husk først at slette den version du har, med Revo uninstaller.
Avatar billede valby Ekspert
17. august 2023 - 20:23 #5
Avatar billede ranni Forsker
17. august 2023 - 20:56 #6
Hej valby.
Jeg har på Win 11 geninstll. tidlige One, prøvet at upgrade derfra.
Købt REVO, slettet alt, købt ny ONE. prøvet at instll. men ikonet instll. forsvinder inden den er færdig.
Program ikon er nu dog blandt andre programmer.
Åbne ONE - - - åbningikonet viser sig så få sec. og intet sker
Avatar billede valby Ekspert
17. august 2023 - 21:19 #7
Programmet ville ikke opdatere fra en tidligere installation?

Du havde ikke behøvet at købe Revo, den gratis version fungerer fint.

Da har da vel ikke købt endnu en udgave?

Den skulle ligge her, prøv at se efter: C:\Program Files (x86)\Audials\Audials 2020
Avatar billede valby Ekspert
17. august 2023 - 21:22 #8
Jeg tror at det havde været bedre, at installere en prøveversion, den er laver som en smagsprøve, for at du skal opgradere. #5
Avatar billede ranni Forsker
21. august 2023 - 19:24 #9
Hej !!
Jeg har de sidste par dage prøvet alt for at få Audials One 2023 til at fungere.
Jeg har prøvet jeres råd og så utallige ulogiske ting.
På min Win 11 lader det sig instl. med ikon og intet viser ved åbning.
På min Win 10 lader kun sig 1-2 min. optage, så stopper ONE.
Af en eller anden grund, har den optaget en 19 timers serie, men det kan ikke lade gøre at optage 1 film, men 2 min. ?????Kan så gøre een ting:

UNDGÅ    AUDIALS  ONE  2023  !!!!!!!!    (som andre end jeg også gør )