Oprettet: 27. maj 2009 kl. 16.50
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 8
Kommentar skrevet: 26
Se spørgsmål hvor freezer007 har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| 3g net hos Call me Af freezer007 i Mobiltelefoner | 3 | 27/03/201021:05 | 27/03/201021:52 |
| Hjælp til at finde 32" LED-tv Af freezer007 i Andet hardware | 8 | 05/03/201017:41 | 06/03/201020:54 |
| Pris på HTC Hero Af freezer007 i Mobiltelefoner | 3 | 08/10/200921:44 | 09/10/200917:11 |
| Kan denne Bærbar klare lidt spil?? Af freezer007 i PC | 13 | 12/08/200918:56 | 13/08/200922:40 |
| FORSLAG TIL MOBIL... PLEASE HELP.... Af freezer007 i Mobiltelefoner | 2 | 18/07/200914:16 | 18/07/200914:55 |
| 57 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |