Avatar billede freezer007 Nybegynder
08. oktober 2009 - 21:44 Der er 3 kommentarer

Pris på HTC Hero

Hej

Som i måske kan gætte  udfra overskriften har jeg brug for lidt hjælp med hensyn til prisen på HTC Hero. Jeg har selv søgt lidt og er kommet frem til at nogle af de bedste priser (u.abon.) ligger på ca. 3.2-300 kr... jeg kunnne godt tænke mig at finde den billigere. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe mig???

Christian
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
08. oktober 2009 - 22:40 #1
hvis du skal bruge en HTC, suser du bare ned i butikken og køber en

ellers kik på dba.dk

eller pricerunner

eller søg på nettet
Avatar billede freezer007 Nybegynder
09. oktober 2009 - 13:28 #2
Har været omkrinng disse muligheder...
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
09. oktober 2009 - 17:11 #3
jammen så er det vel det den koster