Avatar billede freezer007 Nybegynder
27. marts 2010 - 21:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3g net hos Call me

Hej

Jeg overvejer at købe en HTC Desire hos Call me, og tænkte på om nogle her har efaring med dette teleselskab. Jeg kunne godt tænke mig at vide noget om dækning af 3g net (evt. hvor og hastighed), og andre erfaringer, både gode og dårlige.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
27. marts 2010 - 21:08 #1
Du kan læse anmeldelser af mobilt bredbånd på Http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Hvis du kigger ind mandag, vil der være en opdateret test af telias mobile bredbånd flere steder i Jylland - call Me kører på Telias net.
Avatar billede freezer007 Nybegynder
27. marts 2010 - 21:18 #2
Tak for det hurtige svar.. jeg holder øje på mandag...

Jeg vil stadig meget gerne høre om folks erfaringer, derfor accepterer jeg ikke dit svar endnu...
Avatar billede gonice Nybegynder
27. marts 2010 - 21:52 #3
Har selv Call me, og deres 3g dækning er bestemt ikke noget at råbe hurra for. Da de KUN dækker de store byer.
Håber du kan bruge det til noget(;