borrisholt

profile picture

Oprettet: 30. november 1999 kl. 00.00

Niveau: Novice

Oprettede spørgsmål: 198

Kommentar skrevet: 6.174


Se spørgsmål hvor borrisholt har deltaget

Spørgsmål oprettet af borrisholt

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Oprette et kørrende "job" Af borrisholt i MS SQL 11 03/05/201106:25 04/05/201106:30
Alternativ til Windows Mesh Af borrisholt i Fri debat 2 14/11/201022:17 15/11/201007:53
SqlNotificationRequest - også kaldet Server Notifications Af borrisholt i Andet programmering 4 28/10/201019:36 14/11/201022:10
Knap der kalder en bestemt URL Af borrisholt i JavaScript 3 01/03/201012:42 01/03/201013:31
Delphi programmør til vores udviklingsteam Af borrisholt i Andet programmering 5 20/01/201010:12 01/03/201013:55
Hent flere



Computerworld
Så kom der pris og dato på de nye PlayStation 5-modeller
Sony slipper de nye PlayStation 5 konsoller løs blot halvanden uge efter lanceringen af Microsofts Xbox-kollektion.
CIO
Podcast: Pandoras CIO Peter Cabello afslører sine tre vigtigste mål for digitaliseringen
Podcast, The Digital Edge: Hør Pandoras CIO Peter Cabello Holmberg fortælle om, hvordan et af verdens største smykkefirmaer arbejder med innovation og digitalisering af et traditionel offline salg, og hvordan Pandora udnytter data til at skabe en bedre kundeoplevelse.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Få overblikket: Her er Gartners vurdering af 16 førende CRM-leverandører
Den teknologiske udvikling skaber pt. en massiv omstilling inden for kundeservice. Samtidig muliggør teknologien også en konsolidering, som igen stiller nye krav til moderne CRM-systemer. Især kunstig intelligens og muligheden for digitale kanaler står højt på kundernes liste. I dette whitepaper kan du derfor læse om analysevirksomheden Gartners research af 16 leverandører inden for CRM og dermed få et overblik over det stadigt mere komplekse landskab.