Avatar billede borrisholt Novice
20. januar 2010 - 10:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Delphi programmør til vores udviklingsteam

Hej Eksperter ...

Her hvor jeg arbejder skal vi ansætte 3 Delphi programmører ...

2 i Randers og 1 i Holbæk .. Der kommer en officielt jobannonce ud på jobindex og ligende steder senere i dag eller i morgen, men her er lige en teaser :

Delphi programmør til vores udviklingsteam

Ansvarsområdet
Til vores kontorer i Randers og Holbæk søger vi henholdsvis 2 og 1 systemudviklere til at vedligeholde og
videreudvikle vores EPJ-systemer til læger, hospitaler, psykologer, fysioterapeuter, dyrlæger, mm.
Er du selvkørende og kan tage ansvar for egne arbejdsopgaver, har god forretningsmæssig indstilling, et højt
personligt drive og er klar til at indgå i et team, der skaber resultater? Er du analytisk samtidigt med at du
evner at sikre kvalitet og struktur i dine opgaver - så er du måske en af dem, vi har brug for.

Vi forudsætter
• At du er uddannet Datamatiker, Datalog eller lign.
• At du har mindst 5 års erfaring som professionel udvikler
• At du har professionel erfaring med Delphi
• At du har professionel erfaring med MS SQLServer og/eller Oracle herunder database-design og
SQL-programmering

Det vil være en fordel
• At du har erfaring med database-administration herunder installation, opsætning af miljøer,
rettigheder, mm.
• At du har forståelse for den objektorienterede tankegang

Vi tilbyder
Job i en international virksomhed med over 2.500 medarbejdere på verdensplan.
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, god kantine og personaleordning samt gode kolleger.

Ansøgningsfrist: 12.02.2010
Tiltrædelse: Snarest

***************************
Firamet er profdoc.

Ovenstående er første udkast til job annoncen så der kan ændresig lidt, men grund ideen med job beskrivelse antal og lokation er fast.

Jeg har ikke skrevert kontakt personer på etc. fordi indtil den er postet relevante steder er der ikke åben for ansøgning ...

Men smid en kommentar  her inde med hvem du er etc. og professionel erfaring.

Jens B
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 19:11 #1
Hej borrisholt

Fin idé med at lægge en jobanonce ud her.

1. NIL. Autididakt Delphi programør. MCSE certificeret.
2. True
3. True
4. MS SQL True

Jeg har udviklet en del programmer der kører op i mod Admiral (http://www.admiral.dk).
Prisopdateringer.
Import af faktura.
Integration mellem Simplanner (http://simplanner.dk) og Admiral.
Og mange andre Admiral relaterede programmer, en 15-20 stykker. De fleste er Paradox DB applicationer.

Jeg er af ældre årgang, 1953. Har det nogen betydning?

Hilsen
TPO
Avatar billede borrisholt Novice
20. januar 2010 - 19:43 #2
Hej TPO

Nu er det i den sidste ende ikke mig der træffer afgørelsen. Men jeg mener ikke alder er en hindring .. End sige en parameter ...

Hvis du bliver ansat i Randers afdeling, kommer du til at trækkes med mig :) Jeg er selv en årgang 72 :o)

Hvor meget Delphi erfaring har du.

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
21. januar 2010 - 14:45 #3
Avatar billede borrisholt Novice
01. marts 2010 - 12:43 #4
jeg lukker
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2010 - 13:55 #5
Fandt I nogle kvalificrede?