Avatar billede borrisholt Novice
14. november 2010 - 22:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Alternativ til Windows Mesh

Hej

Jeg har brugt Live Sync længe og var rigtig godt tilfreds. Det kørte uden problemer.

Nu kommer det til at hede Mesh og se lidt anderledes ud, og det er sådan set fint nok, men nu kan produktet bare ikke det jeg skal.

Krav til produkt :
  * Jeg skal kunne dele en mappe med under mapper med en eller flere personer.
  * Jeg vil selv vælge hvilke personer der må hver (læse skrive, slette)
  * Personerne jeg deler med skal selv vælge hvor de vil ligge den mappe jeg deler med dem.

Alle tre ting mangler i Mesh, og alle tre ting skal jeg bruge.

Så kære eksperter, der må findes andre på market. Andre som ikkeødelægger deres produkter af .. Det behøver ikke være gratis.

Jens B
Avatar billede rene0990 Nybegynder
15. november 2010 - 00:30 #1
Jeg ville klart anbefale dig at prøve https://dropbox.com.

Det er ligeså brugervenligt som Live Sync.

Du deler dog ikke filerne med modtageren, men de får en "direkte kopi" af det i deler.

Dropbox er gratis, så længe du ikke deler mere end 2GB data.
Avatar billede borrisholt Novice
15. november 2010 - 07:53 #2
Hej Rene

Tak for dit svar. Men Drop box dur ikke fordi der synkroniserer man ud på en server.

Det jeg har brugfor hedder Windows Live Sync, men det lukker det nu.

I øvrigt så kan den nye LiveMesh synkronisere ud på SkyDrive og der har du så 5 GB.

Jeg har brug for Peer to Peer synkronisering, fordi det er 30GB+ mængder af data.

Jens B