jannickhess

profile picture

Oprettet: 8. januar 2013 kl. 00.21

Niveau: Forsker

Oprettede spørgsmål: 247

Kommentar skrevet: 481


Se spørgsmål hvor jannickhess har deltaget

Spørgsmål oprettet af jannickhess

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Iphone, ios har nu drillet mig i over 3 år :-( Af jannickhess i Mobiltelefoner 0 09/06/201813:26 -
Her klokken 22:53.46 kommet rumstationen forbi Danmark Af jannickhess i Foto & video 0 24/05/201822:46 -
Skrivebords billedet, vil jeg gerne have mere farverigt Af jannickhess i Skærme 3 24/05/201809:56 24/05/201822:33
Sony T3 - 8 Gb plads Af jannickhess i Tablet 2 22/05/201819:47 24/05/201809:48
Savner en funktion, der husker mere end en Ctrl/C Af jannickhess i Word 9 08/05/201801:08 22/05/201819:49
Hent flere



Premium
Fyringer kan være på vej i kølvandet på KMD-outsourcing: "Vi vil sammen med IBM bruge resten af året på at se på på medarbejdernes kompetencer"
Interview: KMD outsourcer 300 ansatte til IBM, men efter nytår er det antal efter alt at dømme reduceret til færre medarbejdere. Det bekræfter KMD over for Computerworld.
Computerworld
Datatilsynet advarer om falske GDPR-tilsyn: Mystiske folk i tøj fra sikkerhedsfirma dukkede op hos dansk ørelæge
Dansk klinik er blevet udsat for et mistænkeligt besøg af to mænd i forklædning som tilsynsfolk fra Datatilsynet. Datatilsynet kommer nu med et opråb: "Jeg håber, at vi med denne advarsel kan undgå, at det gentager sig."
CIO
Henrik Jeberg om at arbejde i Silicon Valley: "Er du dygtig nok får du tilbud der får en til at falde ned af stolen."
Henrik Jeberg bor i San Francisco og er direktør i Hampleton Partners, der rådgiver om opkøb med særligt fokus på teknologi. Hør ham fortælle om forskellen på Danmark og Silicon Valley - og om nogle af de vilde forhold der hersker i verdens ubestridte tech-hovedstad.
Job & Karriere
Stor outsourcing i Region Hovedstaden kan føre til medarbejderflugt
Der er en risiko for, at vigtige it-medarbejdere vælger at forlade Region Hovedstaden, hvis et nyt stort outsourcing-projekt gennemføres.
White paper
Hvilken slags CRM understøtter bedst din forretning?
Hvordan vælger jeg det rigtige CRM-system? Hvad skal jeg prioritere? Denne guide giver dig et solidt grundlag for at vælge det CRM-system, der understøtter netop din virksomhed og jeres processer bedst – og som støtter op om arbejdet med bl.a. salg, marketing og service gennem den samlede kunderejse. Du får også konkrete og brugbare tips til, hvordan du øger sandsynligheden for, at CRM bliver en naturlig og selvfølgelig del af dine medarbejderes dagligdag. Hvilket jo er grundlaget for, at det samlede CRM-projekt bliver til en succes.