Avatar billede Jannickhess Professor
28. marts 2023 - 08:11 Der er 8 kommentarer

Samsung pc skærm VÆGHOLDER

Ved nogen af jer hvor man vil kunne købe et vægbeslag til en Samsung PC skærm. Helst en drejelig en6

Da denne pc skærm har et særligt beslag
Avatar billede Gix Juniormester
28. marts 2023 - 08:27 #1
Hvilken model er der tale om?
Vesa, størrelse og vægt har en del at sige... afhængigt af om den er buet kan potentielt også påvirke det.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2023 - 15:38 #3
Dette er nok bedst at benytte i stedet for ovenpå:

https://www.google.com/search?q=pc+sk%C3%A6rm+v%C3%A6gholder&hl=da&tbm=shop
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. marts 2023 - 16:01 #4
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2023 - 16:13 #5
Ja, problemet er at du deler identificerbart URL's.

Privatvenlig udgave af det du deler er denne URL:

https://www.pricerunner.dk/results?q=Samsung+pc+sk%C3%A6rm+beslag
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. marts 2023 - 22:44 #6
Det skal jeg nok prøve at lade være med :)

Det andet var blot et andet forslag, når der ikke er andet der bliver skrevet er det lidt som om at skyde med havl, men han kommer vel tilbage igen og fortæller om det var noget der kunne bruges :)

ps. ang min acer, så langt om længe så har jeg endeligt fået ssd beslag, så nu skal det bare monteres, endnu en gang tak for hjælpen med min opgave
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2023 - 22:47 #7
Ja, du hjælper da med at give løsninger det er i orden.

Og siden det kommer lidt ud af sporet af emnet her, det beklager vi lidt, for brugeren kunne sagtens havde lagt direkte besked i stedet 🤪😂👍
Avatar billede Jannickhess Professor
29. april 2023 - 04:24 #8
Kære alle, nu er jeg desværre ikke hjemme så jeg vil ikke kunne finde pc skærm modellen

Men skærmen er fra Samsung, så "standard" pc skærm væg holder passer ikke
Til denne her skærm.

Tak for jeres svar, lukker dog ikke mit ? Her endnu