Maja

profile picture

Oprettet: 13. april 2020 kl. 19.03

Niveau: Novice

Oprettede spørgsmål: 2

Kommentar skrevet: 10


Se spørgsmål hvor Maja har deltaget

Spørgsmål oprettet af Maja

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Nogen med forstand på køb på Steam? Af Maja i E-handel 4 19/12/202000:02 20/12/202021:15
Computer er gået i stå Af Maja i Windows 23 13/04/202019:42 25/04/202021:15



Premium
Test: Huawei Sound X er hvad du får, når du giver en smart-højttaler det hvide snit
Smarthøjttaleren fra den kinesiske teknologi-kæmpe er desværre handikappet af storpolitik. Det er der ikke desto mindre kommet et godt slagtilbud ud af.
Computerworld
Spotify på vej med kæmpe satsning: Vil være mere end blot en musikstreamingtjeneste
Svenske Spotify er klar med en række nyheder, der rækker længere end blot lyd.
CIO
Der findes ikke noget vigtigere for din virksomhedskultur end psychological safety
Klumme: Forskningen er entydig: Vidensarbejde er mere effektiv, når du tør stille spørgsmål, rejse kritik og indrømme fejl helt uden frygt for at blive straffet eller gjort til grin. Hvis du ikke har fokus på denne del af din virksomhedskultur, så lever din virksomhed og dine medarbejdere ikke op til deres fulde potentiale.
Job & Karriere
IBM Danmark trækker tilbud om frivillige fratrædelser tilbage for stort antal ansatte: "IBM har taget røven på sine ansatte"
Som led i IBM Danmarks store fyringsrunde fik 130 ansatte grønt lys til at forlade selskabet på en frivillig fratrædelsesordning. Men nu har IBM Danmark trukket det oprindelige tilbud tilbage for størstedelen af de ansatte.
White paper
Sådan outsourcer du effektivt – og undgår fælderne
Nogle outsourcer for at minimere omkostningsniveauet, andre for at skaffe ressourcer og spidskompetencer, der er svære at skaffe lokalt – eller af en helt tredje årsag. Der er dog talrige forhold, der er gode at afdække, før man overhovedet begynder at lede en outsourcingudbyder. Man skal klarlægge egne projektbehov samt de spørgsmål og krav, man vil stille samt indsamle viden og erfaringer om, hvordan samarbejdet indledes, drives og styres optimalt. Dertil skal man kende til de hyppigste faldgruber, der kan få et ellers lovende outsourcingsamarbejde til at køre i grøften.