Oprettet: 03. januar 2001 kl. 11.14
Niveau: Novice
Oprettede spørgsmål: 248
Kommentar skrevet: 10.841
Se spørgsmål hvor hotpop har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Hotpop - signing off :) Af hotpop i Fri debat | 29 | 15/11/200123:16 | 30/10/200901:23 |
| Point til vesperillo Af hotpop i Andet software | 1 | 14/11/200115:43 | - |
| Hvilken printer? Af hotpop i Fri debat | 8 | 13/11/200117:02 | - |
| Outlook Express og kontaktpersoner Af hotpop i Windows | 4 | 13/11/200113:52 | - |
| point til klatten Af hotpop i Fri debat | 10 | 12/11/200121:39 | - |
| 43 min siden | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |