Avatar billede hotpop Novice
13. november 2001 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express og kontaktpersoner

Hvpordan kopierer jeg kontakpersonerne fra min adressebog der ligger under winme over i outlook express der ligger under winxp?
Begge er version 6.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. november 2001 - 13:56 #1
Kopier .wab filen fra din ME over på XP. Sørg for den ligger samme sted, og har samme navn som .wab\'en der i forvejen eksisterer under XP (eksisterer den ikke, opretter du lige en fiktiv adresse i adressekartoteket først).

Det skulle såmen være det...

NanoQ
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. november 2001 - 13:57 #2
Du kan eksportere din adresseliste i file menuen!

Den skal så baer importeres i xp\'eren!
Avatar billede hotpop Novice
13. november 2001 - 14:05 #3
Kan finde wab-filen og importere den - men kun en adresse vises. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede hotpop Novice
14. november 2001 - 15:28 #4
Det svar kunne ikke bruges, da det jo ikke virkede.