Avatar billede hotpop Novice
13. november 2001 - 17:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken printer?

Har en Canon 4200 (720x360) - har tænkt på at købe en Apollo 2100U der skulle have HP indmad. er den god nok + hvor meget koster patroner der til? Hvilken anden printer kan i foreslå i ca. 500 kr. klassen???
Det er IKKE udskriftskvalitet det kommer an på!
P.s. Canon-printeren skal have nyt skrivehoved som koster 300,- der for vil jeg bu prøve noget nyt.

P.p.s. foreslå IKKE printere der koster meget mere end de 500,-
Avatar billede nixon Novice
13. november 2001 - 17:09 #1
hvis jeg var dig, ville jeg tage et sput ind på www.edbpriser.dk  .. der kan du finde printer\"og priser\" under  http://www.edbpriser.dk/hardware/printere-show.asp
Avatar billede nixon Novice
13. november 2001 - 17:10 #2
sput = smut :) .. du kan også skrive maks priser der inde :))
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2001 - 17:26 #3
Du får *dælme* ikke meget printer for 500 kr. Du skal mindst op i 2000 kr. klassen, før du får noget, der skriver tilfredsstillende.
Avatar billede hotpop Novice
13. november 2001 - 19:10 #4
parazite> hermed en opfordring til at læse hele spørgsmålet :)
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2001 - 19:12 #5
Hehe, OK - den havde jeg så lige overset. :)
Avatar billede hotpop Novice
13. november 2001 - 19:13 #6
nixon> Tak der har jeg kigget.
parazite> Jeg udskriver ca- 10 A4 sider om året - derfor! Og måske 1 eller 2 med farve på.
Avatar billede hotpop Novice
14. november 2001 - 15:28 #7
Har ikke fået et svar jeg kan bruge. (At henvise til en side hvor jeg selv skal finde printeren var heller ikke det jeg spurgte om)
Avatar billede nixon Novice
14. november 2001 - 16:35 #8
hmmmm ..  så er jeg ikke sikker på hvad du spurgte om ! ..  var spørgsmålet ikke hvilke printer kan man få for under 500,- ? ..  jeg kan selvfølgelig godt forslå en printer, men som du sikkert er blevet klar over ved at følge linket er der kun et mærke/2 printer til under 500,- .. det ville jo være totalt molbo at jeg begynde at skrive det samme ned som de har skrevet \"info om produktet\" ...

men jeg håber at det vil lykkes dig at finde én printer :)