| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Min Pc er så langsom i opstart, VIRUS? Af keld40 i Virus | 2 | 01/08/200913:24 | 01/08/200913:37 |
| Min computer er blevet frygtelig langsom Af keld40 i Virus | 12 | 31/07/200918:17 | 26/08/200913:43 |
| Periodisk svigt på netforbindelse efter programdownload Af tpoffword i Windows | 1 | 21/10/200813:50 | - |
| Hjælp til Emule Af michael321 i Fri debat | 6 | 27/08/200816:25 | - |
| Netradio på Vista virker ikke Af Slettet bruger i Windows | 18 | 21/08/200812:33 | - |
| Min computer er så langsom Af keld40 i Virus | 10 | 02/07/200812:03 | 31/07/200921:08 |
| Problem med Java Appletter i IE. Af akyhne i Windows | 25 | 22/03/200801:32 | - |
| radiator klikker! Af llslipknotll i Fri debat | 6 | 22/03/200801:13 | 31/07/200918:20 |
| dårlig lyd Af a-georg i Mobiltelefoner | 2 | 12/03/200819:34 | - |
| hvilket virus program skal jeg bruge Af biohazard666 i Virus | 12 | 23/01/200823:38 | - |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |