| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Bundkort dødt? Af dalle16 i PC | 10 | 25/08/200811:05 | - |
| Forskel på priser ved CPU - giver det mening? Af tobias28 i PC | 4 | 22/07/200813:18 | - |
| XP SP2 pc genstarter af sig selv (HighJackThis-log) Af b-stenskrog i Windows | 56 | 22/06/200822:25 | 28/02/201022:14 |
| Høj CPU temperatur Af frank1955 i PC | 14 | 21/05/200820:06 | - |
| CPU køler valg Af vac i PC | 22 | 18/05/200822:40 | 15/08/200913:55 |
| Stationær genstarter midt i opstart? Af b-stenskrog i Windows | 22 | 09/05/200808:49 | 28/02/201022:14 |
| ATX strømforsyning med bundkortpower 20 til 24 ben Af esbvall i PC | 5 | 04/03/200822:36 | - |
| Hvilke ram kan bruges? Af tageworm i PC | 5 | 04/03/200821:12 | - |
| Gule og røde Serial ATA (SATA) kabler Af larsbrink i PC | 9 | 04/03/200817:43 | - |
| Ny Miljøvenlig hardware!? Af farmerstbt i PC | 7 | 04/03/200813:52 | - |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |