| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| V-Sync off med ATI Radeon X600? Af snoooze i Fri debat | 2 | 11/03/200710:42 | - |
| 80-numre fra mobil Af evildoctor i Fri debat | 3 | 09/03/200712:08 | - |
| Dårligt kobber i jorden Af trim i Internetforbindelser | 5 | 23/02/200715:50 | - |
| Hastigheden på mit internet varierer meget Af skodkat i Internetforbindelser | 4 | 21/02/200720:58 | - |
| Hvor lang må kabel være ? Af peterk i Internetforbindelser | 14 | 02/07/200422:18 | - |
| min comp fryser i halflife Af shotput i Andet hardware | 13 | 31/05/200423:55 | - |
| Chat med webcam? Af quintrix i Andre onlineløsninger | 1 | 09/01/200417:31 | - |
| Er det rigtigt at man skal ændre sin ISDN forbindelse Af foxterrier i Internetforbindelser | 10 | 25/09/200320:31 | - |
| Problemer med at join spil servere med min adsl opkobling Af homer2000 i Internetforbindelser | 12 | 25/09/200317:30 | - |
| linksys router og www.dating.dk Af anholt i Internetforbindelser | 15 | 22/09/200317:37 | - |
| I går 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |